22.10.12

FOREVER YOUNG NANANA

Heh, bardzo długi odstęp czasu między notatką ze wczoraj, a dzisiejszą.

Staram się najmocniej jak umiem być kimś lepszym i z dnia na dzień analizować swoje dzisiejsze błędy. Chcę być lepsza, w każdym możliwym tego słowa znaczeniu. Nie chcę nikogo ranić. Pragnę szanować każdą osobę i udawać, że wszystko jest okej, ale ja nie umiem kłamać. Kiedyś umiałam, to prawda, ale się zmieniłam... Nie, to jest nieodpowiednie słowo. Po prostu dorosłam. Rozumiem, nie musisz lubić tego, co ja, ale chyba nie wypada od razu tego nazywać gównem, nie? Gdybym używała tego słowa jako określenie do wszystkiego, co mi się nie podoba, to każdy byłby gównem.
Ja mogę się starać dalej, nie wiem jak pewna osoba. Po prostu będę sobą. To chyba będzie najlepszym rozwiązaniem. Blizny po szczęściu, wszystko to wyjaśnia.
Nienawidzę udawać.
Zawsze byłam w środku, nigdy po boku. Zawsze wpierdalałam się tam, gdzie nie powinnam, ale postanowiłam to zmienić. I już zaczyna się wszystko od nowa, te słowa, które tak cholernie ranią, brak pomysłów na niepotrzebną zemstę.
Co by tutaj dodać? Dziękuje niektórym ludziom za to, że są. Nie doceniałam ich, a Oni byli zawsze. Fałszywe skurwiele również. Mam nadzieję, że powoli ode mnie się odpierdalają. I to nie chodzi o to, że jestem wredna, po prostu szczera i to ich boli.

Ogółem dzisiaj był bardzo ciekawy dzień. Najpierw utrzymuję kontakt wzrokowy z niedoszłym chłopakiem mojej koleżanki, tak dla fazy, a ten mi wyjeżdża, że mam ładne, brązowe oczy. Trochę mi się jej szkoda zrobiło, ale to nie moja wina, to ten jej chłoptaś jest nieogarniętym dzieckiem, które musi najpierw dorosnąć do związku, a potem się z kimś spiknąć.
Heheszki, to uczucie, gdy nigdy się nie miało chłopaka i jakoś nie jestem do tego wyrywna - bezcenne. Najpierw dorośnie gówniarz, potem za chłopaków brać się będzie :D
Ano i takie typy jechały busem, puszczały kurwa jakieś całusy i machały, a my z koleżanką taki facepalm i odmachujemy. Beka z typów :D

Reasumując: dzisiaj mam dobry humor. Muszę jeszcze znaleźć zabytki o Poznaniu, bo na jutro trzeba i będzie luz <3

Brak komentarzy: