Ouch, ostatnio w szkole niezbyt ciekawie. Zbliżają się święta, a po świętach dwa tygodnie i ferie, czyli wystawianie ocen. Marnie mi idzie z matematyki. No dobra, z kartkówek mam czwórki i piątki, ale z prac domowych już dwie jedynki, bo mi się nie chce odrabiać. Mam nadzieję, że pani się nade mną zlituje i postawi mi czwórkę, tak z litości, biorąc pod uwagę to, że z matematyki jestem całkiem całkiem.
Historia to już w ogóle chujowa. Boję się co to będzie, ale czwórka raczej, o ile się zlituje :) Jak macie samochód - jesteście kanibalami i frajerami, nie warto zwracać uwagę na takiego plebsa jak Ty, czyli logika naszej pani od historii :D Mówi tak, bo biedna nie ma sama auta...
Każe nam iść na kierunek górniczo-hutniczy, czy coś, a potem wypierdalać do Norwegii, bo tam fajnie jest, dużo kasy, etc.
O MAJ GAŻ O MAJ GAŻ
Mam dobry humorasek, więc notatka na poziomie szóstoklasistki :D pozdrawiam!
Skrzynka pytań na wdż zawsze spoko <3 nie ma to jak pisanie w kiblu pytań w ulicznym języku, jak to powiedziała Helenka, a potem dawać na biurko tę kartkę...
Nie mam pytań :D
NOTATKA NR 69 <69
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz