23.6.12

THIS IS SPARTA

nie wiem czy dobrze poszarpane w łodzi, ale okok :D zajęłyśmy ósme miejsce, ale to dobrze, ponieważ ósme miejsce w polsce :D dostałyśmy dyplom i takie tam. zmieściłyśmy się w pierwszej dziesiątce, więc jest to jakiś spektakularny sukces prawdę mówiąc. co prawda liczyłyśmy na lepsze, ale ostatnia zmiana trochę zepsuła, tak to jest, jak się daje najgorszego na koniec. ja początek, więc luuuzik
chłopaki z naszego gima zajęli pierwsze miejsce, ale to żadna nowość, bo jak się jest koksem to się jest. liceum trzecie. takie nasze miasto zawładnęło łodzią :D jestem z jednej strony wesoła, z drugiej nie, nie wiem, mieszane uczucia.
niezapomniana była noc, szczególnie słynny włamik. niezłe mieszkanie dostałyśmy, szczególnie dlatego, że to było takie jakby mieszkanie w bloku (dwa pokoje, kuchnia i łazienka) i było pare tych mieszkań (na jednym piętrze z osiem), a my dostałyśmy całe czwarte piętro, ale potem doszli chłopaki na nasze piętro... i do naszego mieszkania. najciekawsze było to jak się darli do telewizora oglądając mecz i jak długo się myli, pozdrawiam w szczególności, nawet ja się nie myłam godziny :D wychodziłyśmy w nocy podsłuchiwać innych gostków w hotelu, a ja tak pierdyknęłam w drzwi i chłopaki z naszego mieszkania tak się wystraszyli nagle, pobiegli zgasić światło i wyłączyć telewizor, lool. my sobie żartowałyśmy, że się przestraszyli tego, iż wejdzie ktoś do ich pokoju i przyłapie ich na oglądaniu porno, bo było na tv puls (!!!) xD
ogółem beka była. i przede mną w busie siedziała zakochana para, jak słodko ♥ zazdroszczę trochę, bo ma ładnego chłopaka, tzn. słodkiego ♥ jeju, jeju, ola nie fap tak :D
jedna z drużyn, z którymi dojeżdżałyśmy busem (ponieważ zaprzyjaźniony klub) dostała dyskwe, i sobie chłopaki żartowali, że za to dostały, że jedna z dziewczyn ich drużyny weszła na tor, inaczej: "troll wszedł na tor, więc dyskwalifikacja być musiała"... oj biedna moniczka, biedna :D
chłopaki z liceum "miensko" mi zabrali, bo ja nie chciałam jeść, a oni pochłaniali, jeden nawet zjadł dwa i pół, bo trochę mojego, pozderki ;d on też spoko jest. i sałatkę moją zjedli. ja zjadłam frytki tylko.. potem jak już pisałam przyszedł ten jeden i wziął wszystko, włącznie z talerzem xD
dużo emotek dzisiaj, ale to dobrze. nie opisałam wszystkiego, kurde. a było zajebiście, dużo się działo i ogółem. lepsze od wycieczek szkolnych. aqua park był supeer. zabieranie dzieciom kółek, me gusta.
i mało zdjęć mam. a ja tylko się na chłopaków paczyłam, nic więcej ♥♥♥ tyle fajnych. kolejna szansa na medale na venie to za trzy latka. ołejejejjejejejjejejejjej kocham was, TROLOLOLOLO


łóżko dwupiętrowe, pilocik w ręce, oburzenia dziewczyn - o tak, zawładnęłam pilotem! :D

gibi, ole, paula kolejno

śpiąca natalka i karolina też :3

Brak komentarzy: