1.7.12

even I don't believe in dreams

sieema
wiecie, że dzisiaj jest już pierwszy dzień lipca? uświadamiam Wam datę, ponieważ są wakacje, każdy szybko zapomina, który dziś mamy i ten, tego no :]
jestem w dosyć wesołym humorze, wczoraj byłam robić zdjęcia, dzisiaj pojechałam z julią, natalią i asią na chańczę.. kurde, ale "mesie" z nich :/ nie wiem co pisać, za dwie minuty finał ojjjro 2012, obstawiam na hiszpanie i nic tego nie zmieni
myślał niemiec o niedzieli, a tu nagle balloteli
nie no, ja seryjnie nie mam o czym pisać, a dużo się działo, problem w tym, że nie umiem dopasować tego w jakąś całość i zaszczycić Was moimi patologicznymi historiami :D



mogłabym się urodzić o pięć lat wcześniej... bitch please

Brak komentarzy: