Hejjj :D
Wróciłam z dyskoteki, fajnie było :D
A więc od szesnastej do siedemnastej trzydzieści byłam, potańczyłam, potem poszłam z trzema koleżankami przez osiedle, kupiłyśmy force, darłyśmy się jak pojebane, bo deszcz nas złapał, potem wbiłyśmy do jednej z koleżanek, te pojebane rozmowy i ogółem :D
O jakiejś dziewiętnastej siedemnaście wbiłam jeszcze raz na dyskotekę, i jeszcze fajniej było. Tylko te pierdolone przytulanki, to już nie jest ZAWSZE SPOKO 3
Wróciłam przed chwilą.
No to chyba tyle... A więc tak: Dzięki, że uważacie mnie za przyjaciółkę, ja Was nie, ale okej :D
Idę na besty i pa :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz