Śmieszne. Śmieszne jest to, jak niektóre osoby nie są w stanie powiedzieć wprost, co ich naprawdę wkurwia i o co męczą ciągłymi fochami o byle co i byle gdzie.
Skoro uważa ta osoba, że to ja ciągle mam jakieś wyrzuty, to kurwa jest w dużym błędzie i muszę ją tym stwierdzeniem rozczarować :C
Wystawianie ocen z historii było, o masakra. Dziękuje kochanej nauczycielce, że "jest sprawiedliwa", ale to słowo to musi chyba sobie znaleźć w wikipedii, bo definicja mija się zupełnie z jej definicją. Ja mogę mieć czwórkę, ale niech mi ta szmata wierzy, że niektórym nie wychodzi nawet czwórka, a mają piątki, ale nie przegada się wszechwiedzącej, najmilszej, najwspanialszej, najsprawiedliwszej i najpiękniejszej historyczce świata <3
Były dzisiaj w klasie mikołajki, prezent mój ujdzie, ale coś mi się zdaje, że koleżanka kupiła z przeceny i udaje, że zakupiła prezent jeszcze przed przeceną, ale niech jej będzie, wiem przecież jakie ma warunki materialne.
Obojętne mi jest to, czy przeżyjecie zawał (nie odpowiadam za żadne problemy zdrowotne), czy też nie, ale chcę Wam życzyć miłych mikołajek, dużo prezentów, cukierków, etc etc. Ja Wam wrzucę fotkę, w czapce mikołaja.
PS Powodzenia, naprawdę...
No wiem, jakość cud, ale ręce się trzęsły niesamowicie...


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz